Foreninger

Damhus Regnskab tilbyder professionel administration til fritidsforeninger, ejerforeninger, andelsboligforeninger, gårdlaug, investeringsejendomme mm. I får en skræddersyet løsning, der passer til netop Jeres forening, og betaler ikke for ydelser, som I ikke har behov for. Hos Damhus Regnskab er Jeres regnskab og administration i trygge hænder. Jeg sørger for at være tilgængelig og fleksibel og udfører naturligvis alle opgaver til aftalt tid.  

Damhus Regnskab er især en god partner for de små foreninger, som ikke har behov for en stor samlet administrationspakke med ydelser, der aldrig eller meget sjældent er brug for. Jeg tager altid udgangspunkt i Jeres forenings specifikke behov og ønsker og laver en løsning, der passer hertil.

Jeg kan f.eks. hjælpe med:

  • Opkrævninger (husleje, ejerudgift mm.)

  • Regnskab og bogføring

  • Bank og betalinger

  • Forbrugsregnskaber

  • Generel administration

  • Budgetter

  • Ejer/beboerregister

  • Indkaldelse og afholdelse af generalforsamling

  • Vedligeholdelsesplan

  • Hjælp ved fraflytninger/salg

Regnskab til foreninger

Eksempler på typer af foreninger:

  • En fritidsforening eller almennyttig forening, som ønsker hjælp til regnskab og administration for at lette driften i foreningen og sikre der er styr på regnskabet.

  • Den lille ejerboligforening eller gårdlaug, som har brug for at vide det hele kører på en betryggende måde. Så de frivillige kan fokusere på de sjovere bestyrelsesopgaver i foreningen og det bliver lettere at rekruttere nye kræfter til bestyrelsen, fordi opgaverne er mere overskuelige.

  • Den mindre andelsforening, der ønsker hjælp til regnskab, administration og ejerskifter mm. og som har brug for en professionel partner til den frivillige bestyrelse.

  • Dig med en mindre ejendomsportefølje, som ønsker at få nogen til at varetage regnskab og administration.

Regnskab og administration til selvstændige, foreninger og iværksættere

Jeg tager altid udgangspunkt i Jeres specifikke behov og laver en skræddersyet løsning

Selvstændige erhvervsdrivende
Jeg har specialiseret mig i at tilbyde tilpassede regnskabs- og administrative løsninger til selvstændige erhvervsdrivende.

Foreninger
Jeg tilbyder tilpassede løsninger med regnskab og administration til foreninger. F.eks. ejerforeninger, andelsboligforeninger, gårdlaug, fritidsforeninger mm.

Iværksættere
Er du lige startet op eller går du med tanker om at starte egen virksomhed? Damhus Regnskab tilbyder et uforpligtende møde, hvor jeg kan hjælpe med at skabe overblik over processen og svare på mange spørgsmål til opstart og det at starte egen virksomhed.

Et samarbejde med
Damhus Regnskab

Jeg indleder altid med et gratis og uforpligtende møde, hvor vi sammen identificerer de opgaver, som I ønsker at jeg varetager. Herefter laver jeg et uforpligtende tilbud, som I kan tage stilling til. Jeg kan også tilbyde at fakturere ud fra en timepris.

Jeg vægter den personlige relation højt og bestræber mig på at være tilgængelig og fleksibel samt at besvare henvendelser hurtigt. Stort som småt.

Andreas Packert Niebe

Damhus Regnskab er stiftet og ejet af Andreas Packert Niebe med det formål at tilbyde regnskab og administration til selvstændige, boligforeninger og iværksættere.

Jeg har selv haft egen virksomhed i mange år og ved hvordan man som selvstændig skal varetage en masse opgaver ud over kerneopgaven i virksomheden.

Jeg har siddet som frivillig i flere foreningers bestyrelser og ved at opgaverne ofte havner hos de samme få personer og at det kan være svært at rekruttere nye til bestyrelsen. Jeg kan være bestyrelsens samarbejdspartner og tilbyde en løsning for regnskab og administration, så I kan fokusere på andre opgaver i foreningen.