Selvstændige erhvervsdrivende

Damhus Regnskab er specialiseret i at hjælpe selvstændige erhvervsdrivende med regnskab, bogføring og administration, så du kan fokusere på det du brænder for og er bedst til.

Regnskab og bogføring som selvstændig er ikke altid let. Det kan jeg hjælpe med og tilpasse en løsning, der netop tilgodeser dine behov. Jeg tilbyder et uforpligtende møde, hvor vi sammen identificerer behovet for assistance med regnskab, bogføring og evt. administrative opgaver. Mødet kan være fysisk, telefonisk eller via en online forbindelse.

Damhus Regnskab yder professionel bistand med regnskab og bogføring og tilstræber at blive en professionel partner til driften af din virksomhed. Jeg fokuserer på den personlige relation og at være tilgængelige i hverdagen hvis du har spørgsmål eller udfordringer. Jeg vil gøre dit regnskab tilgængeligt og forståeligt, så det bliver et brugbart redskab i stedet for blot en sur pligt.

Jeg kan blandt andet spare penge for dig og din virksomhed ved at hjælpe med at få alle fradrag med.

Jeg har selv erfaring med at drive selvstændig virksomhed og kender mange af de udfordringer og problemstillinger man ofte står overfor. De erfaringer vil jeg meget gerne dele med dig. Jeg har kendskab til forskellige redskaber, der kan gøre din hverdag lettere, og hjælper gerne med at implementere relevante løsninger, der kan automatisere arbejdsgange og derved frigøre tid til at du kan bruge din tid i virksomheden bedst muligt.

Hos Damhus Regnskab brænder jeg for regnskab og bogføring for selvstændige og vil gerne være mere end blot en leverandør af regnskabsydelser. Ring og hør nærmere, send mig en e-mail eller udfyld vores kontaktformular.

Regnskab for håndværkere

Jeg kan f.eks. hjælpe med:

  • Regnskab og bogføring

  • Moms

  • Løn

  • Fakturering og debitorer

  • Betalinger og kreditorer

  • Fradrag - virksomheden og personlige

  • Optimere administrative arbejdsgange

  • Budgetter

  • Rapporter og analyser

  • Skabe økonomisk overblik og besparelser

Regnskab og administration til selvstændige, foreninger og iværksættere

Jeg tager altid udgangspunkt i Jeres specifikke behov og laver en skræddersyet løsning

Selvstændige erhvervsdrivende
Jeg har specialiseret mig i at tilbyde tilpassede regnskabs- og administrative løsninger til selvstændige erhvervsdrivende.

Foreninger
Jeg tilbyder tilpassede løsninger med regnskab og administration til foreninger. F.eks. ejerforeninger, andelsboligforeninger, gårdlaug, fritidsforeninger mm.

Iværksættere
Er du lige startet op eller går du med tanker om at starte egen virksomhed? Damhus Regnskab tilbyder et uforpligtende møde, hvor jeg kan hjælpe med at skabe overblik over processen og svare på mange spørgsmål til opstart og det at starte egen virksomhed.

Et samarbejde med
Damhus Regnskab

Jeg indleder altid med et gratis og uforpligtende møde, hvor vi sammen identificerer de opgaver, som I ønsker at jeg varetager. Herefter laver jeg et uforpligtende tilbud, som I kan tage stilling til. Jeg kan også tilbyde at fakturere ud fra en timepris.

Jeg vægter den personlige relation højt og bestræber mig på at være tilgængelig og fleksibel samt at besvare henvendelser hurtigt. Stort som småt.

Andreas Packert Niebe

Damhus Regnskab er stiftet og ejet af Andreas Packert Niebe med det formål at tilbyde regnskab og administration til selvstændige, foreninger og iværksættere.

Jeg har selv haft egen virksomhed i mange år og ved hvordan man som selvstændig skal varetage en masse opgaver ud over kerneopgaven i virksomheden.

Jeg har siddet som frivillig i flere foreningers bestyrelser og ved at opgaverne ofte havner hos de samme få personer og at det kan være svært at rekruttere nye til bestyrelsen. Jeg kan være bestyrelsens samarbejdspartner og tilbyde en løsning for regnskab og administration, så I kan fokusere på andre opgaver i foreningen.